м. Рівне, вул Ст. Бандери, 56/26
(0362) 63-69-40, (093) 827-46-37,
(050) 371-58-88, (067) 354-40-01
e-mail: life_tour@mail.ru
skype - life_tour.rivne
English Українська Russian


Пам'ятка туристу

RSS лента
Ваша подорож починається з авіаперельоту до місця відпочинку, і Ви повинні не пізніше, ніж за дві години до вильоту рейсу прибути в аеропорт, зазначений у Ваших авіаквитках. 
Переконливо просимо Вас не забувати необхідні для Вашої подорожі документи: закордонний паспорт; страховий поліс; ваучер; авіаквитки та інші проїзні документи; нотаріально завірену довіреність / дозвіл на виїзд за кордон дітей до 18 років від кожного з батьків, які не беруть участі в поїздці. 
 
 
ПОСЛУГИ В АЕРОПОРТУ ВИЛЬОТУ. Після прибуття в аеропорт, Ви повинні самостійно зареєструватися на відповідний рейс (реєстрація закінчується за 40 хвилин до вильоту), пройти митний і паспортний контроль. Щоб уникнути Просимо взяти до відома:   
 
  • Якщо Ви несвоєчасно прибудете на реєстрацію рейсу, авіакомпанія має право не прийняти Вас на борт літака. У цьому випадку Ваш квиток на чартерний рейс анулюється, поверненню та перебронюванням він не підлягає. Щоб уникнути непередбаченої ситуації уважно вивчите викладені у авіаквитку умови та правила перевезення пасажирів і багажу. Чи не провозити в ручній поклажі ножі, ножиці і будь інші гострі предмети.Безкоштовно провозиться багаж на кожного пасажира економічного класу обмежується вагою 20 кг. Питання перевезення спеціального багажу, дітей, тварин просимо уточнювати при придбанні туру.   
  • За здійснення авіаперевезення відповідальність несе авіакомпанія, керуючись Правилами перевезень пасажирів, деякі з яких за певних умов обмежують її відповідальність або звільняють від неї. За зобов'язаннями Авіакомпанії за перенесення дати вильоту, затримку рейсу, збереження багажу, у відповідності до законодавства України, наша Компанія додаткової відповідальності не несе. 
 
ТРАНСФЕР. Після прибуття Ви повинні самостійно пройти паспортний, митний контроль і отримати свій багаж. На виході з аеропорту прибуття Вас зустрічатиме гід приймаючої сторони з табличкою, на якій зображений логотип компанії зазначеної у вашому ваучері. У йогосупроводі Ви пройдете в транспортний засіб. Просимо взяти до відома: інформаційна зустріч в готелі, час якої призначить Ваш гід, є важливим заходом. На цій зустрічі Ви отримаєте більш повні відомості про готелі і його особливості, інформацію про регіон, можливі екскурсії, заходи безпеки, а також відповіді на інші питання, що цікавлять Вас питання. У кожному готелі є інформаційний стенд (папка) приймаючої сторони, на якому розміщується інформація про екскурсії, зворотному трансфер, виліт та ін З будь виникаючих питань в ході туру Ви можете звернутися до гіда або зателефонувати в офіс приймаючої сторони за телефоном, вказаним на ваучері . 
 
 
РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ. Відповідно до міжнародних положень, розрахункова година в готелях - в 12:00 за місцевим часом. У день приїзду розселення в номери здійснюється після 14:00. Розподіл номерів є прерогативою адміністрації готелю. Рекомендується здавати ключ від номера на стійку реєстрації готелю, у разі його втрати поставити до відома адміністрацію. Коштовності, гроші, документи необхідно зберігати в сейфі,який знаходиться в номері або на стійці реєстрації. За втрачені цінності, що знаходять поза сейфом,адміністрація готелю відповідальності не несе. В день виїзду до 12:00 необхідно звільнити свій номер і оплатити додаткові послуги: телефонні переговори, міні-бар, замовлення харчування і напоїв в номер, масаж та ін Свій багаж Ви можете залишити в камері зберігання готелю і залишатися на території готелю до приїзду автобуса чи машини. Якщо Ви не здали номер до 12:00, вартість кімнати оплачується повністю за наступну добу. 
 
 
РЕКЛАМАЦІЇ. Якщо Ви вважаєте, що будь-які послуги Вам виявляються не належним чином ми рекомендуємо в першу чергу зв'язатися по телефону з гідом і / або офісом приймаючої сторони і / або агентством, де Ви придбали тур . У випадку незадоволення претензії на місці Ви вправі направити письмову претензію продавцю туру. 
 
 
ПРАВИЛА ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ, ПОВЕДІНКИ ТА БЕЗПЕКИ:  
 
  • Не порушуйте правила безпеки, встановлені авіакомпаніями, транспортними організаціями, готелями, місцевими органами влади.  
  • Паспорт (або ксерокопію паспорта), візитну картку готелю носіть з собою.  § Поважайте традиції країни, в якій перебуваєте, пам'ятайте, що в державах з ісламською культурою слід особливо дотримуватися встановленого етикет в одязі і правила вживання будь-яких алкогольних напоїв.  
  • При виникненні транспортних аварій, конфліктів з поліцією, іншими органами місцевої влади необхідно поставити до відома представника приймаючої сторони або співробітників Посольства / консульства України.  
  • В період туристської поїздки Ви не маєте права на комерційну діяльність або іншу оплачувану роботу.  
  • Не залишайте дітей одних без Вашого нагляду на пляжі, біля басейну, на водних гірках і при користуванні атракціонами.  
  • Мийте руки перед їжею.  
  • Не пийте сиру воду, особливо з відкритих водойм. Для пиття рекомендується використовувати мінеральнуводу, яку можна придбати в магазинах і барах готелю.  
  • Застосовуйте репеленти з метою відлякування комарів і мошок.  
  • Будьте обережні з сонцем! Воно особливо небезпечно з одинадцятої години ранку до третьої години дня. Якщо Ваша шкіра відрізняється особливою чутливістю, радимо Вам заздалегідь запастися захисними засобами. Не забудьте і про сонцезахисні окуляри.  
  • Візьміть в подорож індивідуальну аптечку з необхідним Вам набором ліків. Сформуйте аптечку першої допомоги, яка допоможе Вам при легких нездужання, заощадить час на пошуки лікарських засобів і позбавить від проблем спілкування іноземною мовою. Крім того, багато ліків мають за кордоном інші найменування.  
  • Замовляючи страви в ресторані, пам'ятайте, що незнайомі Вам страви можуть бути жирними і гострими, в той час як в будь-якому ресторані Ви можете завжди замовити страви європейської кухні, які напевно не зіпсують Вашого самопочуття .  
  • Намагайтеся не плавати там, де є морські їжаки. Майте на увазі, що медузи зазвичай не становлять особливої ​​небезпеки, але можуть викликати неприємні опіки.  
  • З одягу ми радимо Вам віддати перевагу бавовна або змішані тканини на бавовняній основі.  
  • Не рекомендується носити з собою великі готівкові суми. Крадіжки грошей та речей у туристів трапляються досить часто, як і махінації з фальшивими доларами. Не слід виймати з гаманця на очах у всіх великі суми грошей. Щоб уникнути небезпеки на вулицях, рекомендуємо стежити за своїми сумочками і гаманцями, особливо у великих містах і туристичних центрах. До числа місць підвищеної небезпеки відносяться вокзали, автозаправні станції, ринки. Дотримуйтеся обережності і не залишайте речі без нагляду, особливо в громадському транспорті та при трансфері. Залишаючи автобус на зупинках, в тому числі під час екскурсій, не залишайте в ньому ручну поклажу, особливо цінні речі і гроші. Відповідальність за збереження ручної поклажі, лежить на пасажирі. Автомобілі радимо залишати на охоронюваних стоянках і в гаражах готелів, і не залишати цінні речі в машині на увазі.  
  • Важливі документи, готівкові гроші і коштовності краще зберігати в сейфі готелю або номера. Якщо в номері немає сейфа, його можна взяти в оренду за невелику плату у адміністрації готелю або здати на зберігання портьє в сейф на рецепції (бажано в запечатаному конверті з Вашим підписом). У готелі можуть діяти обмеження по сумі валюти та цінностей, які можуть зберігатися в сейфі готелю або номера. Майте на увазі, що готель не несе відповідальність за пропажу речей з Вашого номера (включаю пропажу цінностей з сейфа в номері).  
  • Не приносьте на пляж рушники або інвентар з номера без дозволу персоналу, в багатьох готелях забороняється виносити з номера рушники на пляж або до басейну ..  
  • Якщо в номері є міні бар, то всі напої і закуски, узяті з нього, повинні бути сплачені. 
  • Категорично забороняється палити в ліжку.  
  • Перед початком подорожі зніміть фотокопію з Вашого паспорта та інших документів, що засвідчують Вашу особу ( водійських прав та ін), і авіаквитків, і зберігаєте їх окремо від оригіналів.  
  • Ваш паспорт (або ксерокопію паспорта) носіть з собою.  
  • Майте на увазі, що в багатьох країнах існує система штрафів за засмічення вулиць, а також за плювки на вулиці.  
  • Для туристів скрізь заборонена комерційна діяльність на вулицях.  
  • Якщо Вас обдурили в готелі, ресторані або в магазині, слід спочатку заплатити, а потім вже кликати поліцію - інакше поліцейський прийме сторону власника. Тому, навіть якщо Ви впевнені в обмані, треба зажадати документ - підписаний чек або рахунок, заплатити, а потім тільки кликати поліцію. Якщо господар винен, то він поверне гроші, але все ж порядок дій такий: спочатку платити, потім загрожувати поліцією. 
 
СТРАХОВИЙ ПОЛІС: Уважно ознайомтеся з умовами страхування, викладеними у Вашому страховому полісі. Якщо під час перебування на відпочинку Ви відчуєте нездужання або отримаєте травму, то Вашим першим кроком повинен бути дзвінок в центр невідкладної допомоги за телефонами, вказаними у страховому полісі. При наявності хронічних захворювань рекомендуємо Вам завчасно проконсультуватися у Вашого лікуючого лікаря з метою недопущення загострень на відпочинку . Врахуйте, що більшість видів медичного страхування поширюється тільки на нещасні випадки і раптові захворювання, що не носять хронічного характеру. В цьому випадку, якщо у Вас відбувається загострення Вашого хронічного захворювання, медична страховка допомогти Вам не зможе. Витрати на лікування за кордоном Вам доведеться оплачувати самостійно. 
 
Бажаємо Вам приємного відпочинку!

 

ПАСАЖИРСЬКI ПЕРЕВЕЗЕННЯ